مجموعه DBZ سنتناری که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد، شامل یک گرند تورر V12 مدرن و یک بازتولید بینهایت زیبا از گرند تورر کلاسیک آستونمارتین DB4 GT زاگاتو تشکیل شده بود. این مجموعهٔ دوتایی در 19 نمونه ساخته شد و از اواخر سال 2020 به خریداران تحویل داده شد. این مجموعه توسط آستونمارتین با قیمت نجومی 8 میلیون دلار فروخته شد اما حالا میتوان دو خودرو را با نصف این قیمت خرید. این خودروها که کارکرد پایینی دارند و ماه آینده در حراجی هفتهٔ اتومبیل مونتری به حراج گذاشته خواهند شد، قیمت تخمینی بین 3.5 تا 4.5 میلیون دلار دارند.
خودروی جذابتر این مجموعه، DB4 GT زاگاتو نسخهٔ بازتولید یا کانتینیوایشن (Continuation) است که توسط بخش وورکز آستونمارتین با بالاترین استانداردهای ممکن ساخته شده است. در این خودرو، ویژگیهای کلاسیک با پیشرفتهای مهندسی مدرن همراه شده مثل پیشرانهٔ ۴.۷ لیتری شش سیلندر خطی تنفس طبیعی جدید که جایگزین موتور ۳.۷ لیتری اصلی شده است. DB4 GT زاگاتو اصلی با کمک سه کاربراتور دو دهانه وبر بیش از ۳۴۰ اسب بخار تولید میکرد درحالیکه نسخهٔ کانتینیوایشن حدود ۳۹۰ اسب بخار ارائه میدهد.
داخل خودرو با چرم آبی پوشیده شده و با کفپوشهای آبی، داشبورد مشکی آبسیدین، صندلیهای فیبر کربنی با کمربندهای ایمنی سبک مسابقهای و فرمان چوبی جذابیت بیشتری یافته است. چون مدل اصلی برای رقابت با فراری در پیست ساخته شده بود، جای تعجب نیست که این خودرو یک رول کیج مشکی آبسیدین نیز داشته باشد. برای ساخت این DB4 GT زاگاتو کانتینیوایشن که تنها 100 کیلومتر کارکرد دارد، حدود ۴۵۰۰ ساعت صرف شده است.
همتای V12 مدرن DB4 شاید بهاندازهٔ مدل قدیمی چشمگیر نباشد اما این خودرو هم که DBS GT نام دارد، گرند تورر باشکوهی است. پیشرانهٔ توئین توربوی این مدل 760 اسب بخار قدرت دارد که از قدرت 725 اسب بخاری DBS سوپرلگرای آن زمان بیشتر است. DBS GT زاگاتو همچنین ظاهر چشمگیرتری هم دارد. سقف دو حبابی آن به زاگاتوهای قدیمی اشاره دارد و دلیل این طراحی فضای بیشتر برای کلاه ایمنی راننده مسابقهای است. این نمونه تنها 365 کیلومتر کارکرد دارد که کمی بیشتر از DB4 GT است.