کادیلاک در مسابقه ۶ ساعته سائوپائولو به اولین پیروزی خود در مسابقات جهانی استقامتی (WEC) دست یافت. تیم هرتز جوتا با خودروی شماره ۱۲ کادیلاک با رانندگی ویل استیونز، الکس لین و نورمن ناتو، در یک عملکرد بینقص، جایگاه اول را کسب کرد و خودروی شماره ۳۸ این تیم با رانندگی ارل بامبر، جنسون باتن و سباستین بوردایس در رده دوم قرار گرفت. این پیروزی، اولین برد مطلق کادیلاک در WEC از زمان ورود این برند آمریکایی به این رقابتها در سال ۲۰۲۳ بود و به سلطه فراری که از مسابقه افتتاحیه فصل در قطر بدون شکست باقی مانده بود، پایان داد.
اگرچه خودروی شماره ۱۲ کادیلاک مسابقه را از جایگاه نخست (پل پوزیشن) آغاز کرد و خودروی شماره ۳۸ پس از جریمه در رده سوم قرار گرفت، هر دو خودروی LMDh کادیلاک در ساعت اول مسابقه پشت سر پورشه ۹۶۳ شماره ۵ تیم پنسکه، با رانندگی ژولین آندلاوئر، حرکت میکردند. بااینحال، در ساعت دوم، آندلاوئر از کادیلاکها عقب افتاد و بامبر با یک سبقت تماشایی از بیرون در پیچ اول، رهبری مسابقه را به دست گرفت. سپس، خودروی شماره ۱۲ با استفاده از استراتژی موفق آندرکات با رانندگی لین، جایگاه نخست را از خودروی شماره ۳۸ گرفت. این دو خودروی جوتا تا پایان مسابقه در همین ترتیب باقی ماندند، با این تفاوت که خودروی شماره ۳۸ بیش از یک دقیقه از خودروی شماره ۱۲ که برنده مسابقه شد، عقب افتاد.
آندلاوئر و مایکل کریستنسن با پورشه شماره ۵ جایگاه سوم را به دست آوردند، درحالیکه لورنس وانتور و کوین استره در رده چهارم قرار گرفتند. خودروهای LMH پژو هم جایگاههای پنجم، ششم و هفتم را کسب کردند. این بهترین نتیجه فصل برای پژو بود که پیشازاین در هیچ مسابقهای بالاتر از رده نهم قرار نگرفته بودند. خودروی بامو شماره ۲۰ هم تنها بامو حاضر در جمع ۱۰ تیم برتر بود. فراری 499P شماره ۸۳ با رانندگی رابرت کوبیتسا، ییفئی یه و فیل هانسون در روزی دشوار برای این تیم در رده هشتم قرار گرفت. آلپین شماره ۳۶ و پورشه شماره ۹۹ تیم پروتون کامپتیشن، ۱۰ جایگاه برتر را تکمیل کردند.
هر دو خودروی رسمی فراری خارج از ۱۰ جایگاه برتر قرار گرفتند زیرا شماره ۵۱ به دلیل برخورد با پورشه شماره ۹۹ جریمه شد و خودروی شماره ۵۰ فراری هم در ساعت سوم به دلیل برخورد با شورلت کوروت Z06 GT3.R شماره ۳۳ تیم TF Sport نیاز به تعویض بخش عقب خودرو پیدا کرد. برای اولین بار در تاریخ کلاس هایپرکار، تویوتا با هردو خودروی GR010 هیبریدی خود امتیازی کسب نکرد و در ردههای ۱۴ و ۱۵ قرار گرفت. دو خودروی آستونمارتین والکری نیز به ترتیب در ردههای ۱۳ و ۱۶ از خط پایان عبور کردند.