دیفندر اوکتای جدید با پیشرانهٔ V8 توئین توربوی و 635 اسب بخار، عملکردی چشمگیر برای یک آفرودر ارائه میدهد اما برای کسانی که خواهان شاسیبلند آفرودی خاصتری هستند، شرکت ECD Automotive Design گزینهای جذاب ارائه کرده است. در این خودرو، قدرت خالص آمریکایی با طراحی کلاسیک دیفندر ترکیب شده است. این لندروور که با نام پروژه ویلدر شناخته میشود، افراطیترین آفرودر ECD است.
یکی از جذابترین ویژگیهای این ماشین زیر کاپوت پنهان شده یعنی جایی که موتور V8 سوپرشارژ ساخت جنرال موتورز با بیش از 700 اسب بخار قدرت آرمیده است. این قدرت از طریق گیربکس دستی شش سرعته به چرخها منتقل میشود و اگزوز اسپرت بولارا نیز صدایی خشنتر از دیفندر اوکتا تولید میکند. ECD شاسی این خودرو را کاملاً بازسازی و مقاومسازی کرده است. سیستم تعلیق بادی و ترمزهای پرقدرت برمبو نیز برای این خودروی بزرگ و قدرتمند در نظر گرفته شدهاند. بدنه با رنگ سبز ایستنور با تزئینات برنزی رنگآمیزی شده و رینگهای 20 اینچی با لاستیکهای گودریچ هم تکمیلکنندهٔ ظاهر آن هستند.
کابین پروژه ویلدر حتی از ظاهر بیرونی و پیشرانه هم چشمگیرتر است زیرا داخل خودرو با چرم بوفالو با دوخت لانهزنبوری و تریم چوب گردو بازسازی شده است. صندلیهای ریکارو، روکش آلکانترا برای سقف و فرمان چوبی جدید هم فضایی لوکس ایجاد کردهاند. فناوری کابین نیز با سیستم اطلاعاتسرگرمی جدید با پشتیبانی از اپل کارپلی، بلندگوهای فوکال، دو سابووفر و سقف پانورامیک بهروزرسانی شده است درحالیکه امکاناتی مانند پنجرههای برقی، دوربین عقب و حتی سیستم پایش نقاط کور، این خودرو را برای استفادههای روزمره کاربردی کردهاند.