بوگاتی ویرون مدل 2007 رسماً به گرانترین نمونه استاندارد این خودرو تبدیل شده که تاکنون در حراج به فروش رسیده است. این خودرو در حراج بونامز در جشنواره سرعت گودوود 2025 با قیمت خیرهکننده 1.5 میلیون پوند (بیش از 2 میلیون دلار) به فروش رفت و پیشبینی 800 هزار پوندی را کاملاً درهم شکست. این رقم نهتنها دو برابر تخمین اولیه بود بلکه 620 هزار دلار بیشتر از قیمت اولیه ویرون در زمان عرضه در سال ۲۰۰۵ است. بااینحال، این رقم همچنان فاصلهٔ زیادی با نمونهٔ تک ساخت ویرون گرند اسپرت Sang Bleu دارد که سال گذشته در میامی به قیمت ۳ میلیون دلار فروخته شد.
این ویرون با شاسی شماره ۰۷۹، در دسامبر ۲۰۰۶ سفارش داده شده و با مشخصات سال ۲۰۰۸ ساخته شده است. این خودرو یکی از ۲۵۳ نمونه کوپه تولیدی است و تنها یک مالک از ابتدا داشته است. با کارکردی کمتر از ۷۷۲ کیلومتر، این خودرو در سوئیس عمدتاً خوابیده بوده و مانند یک اثر هنری با دقت حفظ شده است. بدنه خودرو با طرح دورنگ قهوهای موکا و سفید قهوهای رنگآمیزی شده و کابین ترکیبی از چرم مگنولیا و هاوانا دارد که ظاهری شیک به آن بخشیده است.
این ویرون اما گرانترین خودرویی نبود که در حراج گودوود امسال فروخته شد زیرا یک مرسدس AMG One با قیمت ۲.۴۵ میلیون پوند، یک مرسدس بنز 300SL رودستر ۱۹۵۷ که پس از ۲۳ سال بازسازی کامل در سال ۱۹۹۵ خریداری شده بود با قیمت 866 هزار پوند و مزدا RX-7 ویلساید فیلم سریع و خشن توکیو دریفت با قیمت 911 هزار پوند در این حراجی فروخته شدند. درمجموع، این حراجی در گودوود بیش از ۱۳.۷ میلیون دلار فروش داشت.
درحالیکه امروزه خودرویی با ۱۰۰۰ اسب بخار چندان عجیب نیست، در سال ۱۹۹۸ ایده فردیناند پیچ، مدیرعامل گروه فولکسواگن، برای تولید چنین ماشینی با برچسب قیمت یک میلیون دلار و سرعت نهایی بیش از ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت، غیرممکن به نظر میرسید. در آن زمان، ۴۰۰ اسب بخار قدرت بالایی محسوب میشد و با 40 هزار دلار میشد یک مرسدس C-Class نو خرید. بااینحال، رؤیای پیچ در اکتبر ۱۹۹۸ با رونمایی از کانسپت EB118 در نمایشگاه خودروی پاریس به حقیقت نزدیک شد و پس از دو سال توسعه، ویرون سرانجام به تولید رسید.