چهارشنبه , 14 آبان 1404 - 2:54 بعد از ظهر

تحقیر مصرف‌کنندگان ایرانی



تهران- ایرنا- در شرایطی که بازار کالاها و خدمات سازوکار طبیعی خود را دارند طرفین مصرف‌کننده و تولیدکننده از قیمت‌ها و مقادیر مبادله‌شده راضی هستند. این رضایت طرفین، خود را در مفهوم تعادل نشان می‌دهد اما چنانچه یکی از نیروهای عرضه یا تقاضا نتوانند به خواسته‌های خود برسند، عدم تعادل یا عدم توازن شکل می‌گیرد. مطلب حاضر در خصوص مصرف‌کننده، کمی فراتر از عدم تعادل را پی می‌گیرد.


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی به روایت جمعیت ایثارگران | آمریکا همان آمریکاست و تغییر نکرده

به گزارش همشهری آنلاین، متن کامل «بیانیه تبیینی و تحلیلی جمعیت ایثارگران» به شرح ذیل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *