سه شنبه , 24 تیر 1404 - 12:00 بعد از ظهر

توضیحاتی درباره سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی

سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیحاتی درباره ایجاد اتاق پایش (سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی) ارائه داد. 

محسن طاهریان در گفت‌وگو ، در این باره اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد به واسطه خدمات بسیار زیاد و متنوعی که در سبد خدمات مردم قرار می‌دهد، لازم بود که کیفیت ارائه این خدمات و سرویس‌دهی که به سازمان‌ها و ارگان‌های دیگر انجام می‌شود را پایش کند تا خدمات با کیفیت، بهینه و با سرعت ارائه شود.

وی یادآور شد: قبل از ایجاد اتاق پایش (سامانه پایش خدمات الکترونیک ثبتی) در بعضی مواقع اشکالاتی در سامانه‌های سازمان ثبت اسناد به وجود می‌آمد که با تاخیر آن را متوجه می‌شدیم و  تا می‌خواستیم واکنشی نسبت به رفع این اختلال بدهیم، شهروندان اذیت می‌شدند و زمان زیادی را می‌گرفت؛ لذا اتاق پایش را ایجاد کردیم.

طاهریان در پایان گفت: با ایجاد اتاق پایش، هر زمان که سرویس‌های سازمان ثبت اسناد در بخش زیر ساخت تا سرویس‌دهی با اختلال و مشکلی مواجه شوند، سریعا آن را متوجه می‌شویم  و آن تیمی که باید نسبت به اشکال وارده  واکنش نشان دهد را آگاه می‌کنیم و نهایتا اختلال به وجود آمده در اسرع وقت برطرف می‌شود.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

جنایت اوین

پاسخ حقوقی ایران به جنایت اوین

یک حقوقدان بیان کرد: حمله موشکی به زندان اوین تهران، جنایت جنگی است و ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *