یکشنبه , 11 آبان 1404 - 7:20 قبل از ظهر

دلیکا دوباره آمد / معرفی نسل جدید با سیستم چهارچرخ محرک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پدال،  میتسوبیشی در نمایشگاه حمل‌ونقل توکیو، از نسل جدید ون ماجراجویی و محبوب خود یعنی دلیکا رونمایی کرده است. این خودرو که بیشتر به یک فیس‌لیفت عمیق شباهت دارد تا نسل کاملاً جدید، با ظاهری جسورتر، کابین مدرن و بهبود فناوری، آمده تا بار دیگر قلب ماجراجویان و خانواده‌ها را تسخیر کند. این به‌روزرسانی در حالی صورت می‌گیرد که نسل پنجم دلیکا اولین بار در سال ۲۰۰۷ به بازار آمد و در سال ۲۰۱۹ نیز یک فیس‌لیفت را تجربه کرده بود. حالا به نظر می‌رسد میتسوبیشی با این تغییرات جدید، قصد دارد فرمول موفق این ون جان‌سخت را برای سال‌های آینده زنده نگه دارد. این شرکت اعلام کرده که دلیکای جدید با پایداری فرمان بهتر، بهبود هندلینگ جاده‌ای و طراحی قدرتمندتر، تکامل یافته است.

دلیکا دوباره آمد / معرفی نسل جدید با سیستم چهارچرخ محرک

در نگاه اول، جلوپنجرهٔ بزرگ و عمودی، چهره‌ای قاطع و مصمم به دلیکا بخشیده است. در نمای عقب، طراحی با حذف چراغ‌های اضافی و جانمایی جدید نام Delica، ساده‌تر و شیک‌تر شده است. گلگیرهای جدید و برجسته‌تر به همراه رینگ‌های ۱۸ اینچی تازه، ظاهری تهاجمی و آفرودی به این ون بخشیده‌اند. به گفتهٔ میتسوبیشی، هدف از این طراحی، نمایش توانایی‌های بالای خارج از جاده است زیرا این خودروی منحصربه‌فرد همیشه ترکیبی از کارایی یک مینی‌ون و قابلیت‌های یک شاسی‌بلند آفرود بوده و قرار است همین رویکرد در نسل جدید هم ادامه پیدا کند.

دلیکا دوباره آمد / معرفی نسل جدید با سیستم چهارچرخ محرک

درون کابین نیز تغییرات خوشایندی رخ داده است. یک نمایشگر دیجیتال جدید جایگزین صفحه کیلومتر سنتی شده و صندلی‌های مقاوم در برابر آب با پوشش چرم و جیر و دوخت‌های خاکی‌رنگ، حس کیفیت و دوام را القا می‌کنند. اضافه شدن درگاه‌های USB-C نیز یک به‌روزرسانی مدرن و کاربردی برای سرنشینان است؛ اما مهم‌ترین تغییر فنی، تجهیز دلیکای جدید به سیستم پیشرفتهٔ چهارچرخ محرک میتسوبیشی یعنی S-AWC است. این سیستم با کنترل مستقل نیروی محرکه و ترمز هر چهارچرخ، چسبندگی و پایداری خودرو را در هر شرایطی به حداکثر می‌رساند.

دلیکا دوباره آمد / معرفی نسل جدید با سیستم چهارچرخ محرک

تجهیز این خودرو به سیستم چهارچرخ محرک مدرن، این اطمینان را می‌دهد که دلیکا همچنان به ریشه‌های خود وفادار خواهد ماند. این ویژگی، دلیکا را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک خودروی همه‌کاره برای سفرهای کمپینگ، اسکی یا هر فعالیت دیگری در دل طبیعت هستند. در مورد پیشرانه هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده اما انتظار می‌رود همان موتور ۲٫۲ لیتری توربودیزل قبلی به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک، همچنان قلب تپندهٔ این ماجراجوی خانوادگی باشد.

دلیکا دوباره آمد / معرفی نسل جدید با سیستم چهارچرخ محرک

۳۲۲


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

دردناک ترین تصویر از صابر کاظمی و پدرش در آی سی یو | جمله غم انگیز پدر صابر

به گزارش همشهری آنلاین ورزش ایران این روزها با یکی از تلخ‌ترین و شوک‌برانگیزترین خبرهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *