سه شنبه , 13 آبان 1404 - 10:37 قبل از ظهر

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در ایران در مرکز تماس خود بطور رسمی رونمایی کرد.

این سامانه که با بهره‌گیری از فناوری‌ هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، درحال حاضر بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.

مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه ۹۹۹۰ کلید شماره ۳ و سپس کلید شماره ۱ را انتخاب کنند.


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

مطالبات مراکز درمانی تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی تسویه خواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل دهدشتی قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با قدردانی از مساعدت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *