چهارشنبه , 16 مهر 1404 - 4:37 بعد از ظهر

پشت پرده فضاسازی رسانه‌ای درباره زاهدان ؛ سناریوی بلوچ‌نماهای آلبانی با هشتگ سازی


به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته با نزدیک شدن به سالگرد حوادث ۸ مهر ۱۴۰۱ در زاهدان، دشمن تلاش دارد تا با روایت های دروغین و وارونه جلوه دادن واقعیت ها، دست به تحریک هموطنان بلوچ و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در این منطقه بزند.

رصد تحرکات رسانه‌ای دشمنان نشان می‌دهد که تولیدات مجازی مرتبط با این موضوع به طور خاص توسط رسانه‌ها و اکانت‌های گروهک تروریستی منافقین انجام می‌شود.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، منافقین به‌صورت گسترده با انتشار مطالب تحریک‌آمیز و استفاده از هشتگ جمعه خونین زاهدان، تلاش دارند در گام اول این هشتگ را در فضای مجازی برجسته کرده و در گام بعدی این‌طور القا کنند که این اقدام توسط مردم بلوچ انجام‌گرفته است.

حال‌ آن که اکانت‌های فعال در این عملیات رسانه‌ای نیز از اکانت‌های رسمی و پوششی منافقین بوده و بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که از آلبانی و فرانسه هدایت می‌شوند اما سعی می‌کنند خود را بخشی از اهالی سیستان و بلوچستان معرفی کنند. تصویر فوق به‌وضوح نشان می‌دهد که هرکدام از این صفحات ده‌ها توئیت با هشتگ مذکور منتشر کرده است.


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

احتمالاً آدرس را اشتباه تایپ کرده‌اید. شما به طور خودکار به صفحهٔ اول هدایت خواهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *