جمعه , 28 آذر 1404 - 8:05 قبل از ظهر

کلید پیروزی کمپین زهران ممدانی در نیویورک



تهران- ایرنا- برندسازی سیاسی در آمریکا، اغلب به دو الگوی کلی تقسیم می‌شود؛ یا بیش از حد ساده و سطحی هستند که ارتباط برقرار کردن با آن آسان است یا آن‌قدر کم‌رنگ و خسته‌کننده که به سرعت از یاد می‌رود. کمپین زهران ممدانی اما از هر دو این کلیشه‌ها فاصله گرفت.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.

احتمالاً آدرس را اشتباه تایپ کرده‌اید. شما به طور خودکار به صفحهٔ اول هدایت خواهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *