پنجشنبه , 29 آبان 1404 - 3:02 بعد از ظهر

جنگ اینستاگرامی مشتری میلیونر با خودروساز مشهور/ جدال بر سر کیفیت و تأخیر تحویل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ‌ به نقل از پدال،  دنیای پرزرق‌وبرق هایپرکارها که معمولاً با تحسین و شگفتی همراه است، این بار به صحنه یک درگیری تمام‌عیار در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. کریستین فون کونیگزگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل کونیگزگ و استیو همیلتون، یک کلکسیونر مشهور خودرو، در مقابل چشمان میلیون‌ها دنبال‌کننده، یکدیگر را به چالش کشیده‌اند و جنبه‌های تاریک و کمتر دیده‌شده مالکیت این ماشین‌های رؤیایی را آشکار کرده‌اند. این تنش زمانی به اوج رسید که همیلتون تصویری فتوشاپی از کونیگزگ در نقش شخصیت شرور «تانوس» در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:

دیگر اجازه نمی‌دهم تانوس فون کونیگزگ مرا ساکت کند. ماشین لعنتی مرا تحویل بده. اگر می‌دانستید چه تعداد از مالکان کونیگزگ با ما تماس می‌گیرند و از مشکلاتشان می‌گویند، شگفت‌زده می‌شدید.

 این اتهام عمومی بی‌پاسخ نماند. کریستین فون کونیگزگ شخصاً با انتشار یک ویدیو در صفحه اینستاگرام خود به این ادعاها واکنش نشان داد. او توضیح داد که دومین پرداخت همیلتون برای خودروی جدیدش (یسکو) تازه در ابتدای سال ۲۰۲۵ دریافت شده و مشخصات نهایی خودرو نیز تا ماه می نهایی نشده بود. او گفت:

وقتی مشخصات را نهایی کرد، ما به نمایندگی اطلاع دادیم که خودرو اواخر نوامبر ارسال خواهد شد. همین حالا در حال انجام آخرین تست‌های رانندگی هستیم و ماشین به‌زودی برای پولیش می‌رود؛ بنابراین نمی‌دانم این آقا در مورد چه چیزی صحبت می‌کند. واقعاً باورنکردنی است.

 کونیگزگ همچنین به شکایات قبلی همیلتون در مورد خودروی دیگرش که یک دستگاه رگرا است اشاره و فاش کرد که این خودرو به‌صورت دست‌دوم خریداری شده و برای سه سال هرگز سرویس نشده و چندین به‌روزرسانی کلیدی را از دست داده بود. به گفته او، تیم کونیگزگ حتی تکنسین‌هایی را بدون دریافت هزینه برای انجام این به‌روزرسانی‌ها به محل اعزام کرده بود.

جنگ اینستاگرامی مشتری میلیونر با خودروساز مشهور/ جدال بر سر کیفیت و تأخیر تحویل

همیلتون در پاسخ مدعی شد که رگرای او دو ماه در نمایندگی معطل مانده اما کونیگزگ این ادعا را رد کرد و گفت خودرو چند روز پیش ارسال شده بود. کونیگزگ با کنایه افزود که اگر همیلتون به دنبال سرویس سریع‌تر بود، می‌توانست به یکی دیگر از بیش از ده نمایندگی این برند در آمریکا مراجعه کند. بااین‌حال، بنیان‌گذار کونیگزگ اذعان کرد که ابرخودروهای ‌پیشرفتهٔ این شرکت بی‌نقص نیستند:

این خودروهای بسیار خاص معمولاً مشکلاتی دارند، خصوصاً در ابتدای تولید یک سری ولی ما همیشه آن‌ها را ارتقا می‌دهیم و مراقب هستیم تا مطمئن شویم حتی خودروهای اولیه نیز درنهایت به‌خوبی آخرین نمونه‌ها هستند.

در مقابل، همیلتون در ویدیوی پاسخ خود بر کیفیت پایین محصولات کونیگزگ تأکید کرد:

من واقعاً فکر می‌کنم کارکنان کونیگزگ انسان‌های خوبی هستند و به مشتریانشان اهمیت می‌دهند اما درنهایت، آن‌ها خودروی باکیفیتی نمی‌سازند. امیدوارم این مشکل را با یسکو حل کنند اما رگرا یک افتضاح کامل است و من تنها کسی نیستم که این را می‌گوید.

این درگیری حالا به یک جنجال اینترنتی تبدیل شده و طرفداران هر دو طرف، به دفاع از آن‌ها برخاسته‌اند.

۵۸۳۲۲


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

کلاه بی‌پشم ژنرال؛ قلعه‌نویی فقط در زمین نباخت! | «رئیس» طارمی است وقتت را تلف نکن امیرخان!

به گزارش همشهری‌آنلاین، مسابقات چهارجانبه العین امارات در حالی با ۲تساوی بدون گل برابر کیپ‌ورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *