پنجشنبه , 29 آبان 1404 - 5:26 بعد از ظهر

اپل به رئال مادرید پیوست


به گزارش خبرآنلاین، به نقل از زومیت، پروژه‌ مذکور ادامه‌ای بر داستان علاقه‌ی رئال به همکاری با اپل است؛ مسیری که پس از بازدید تیم کوک از مادرید در سال ۲۰۲۳ آغاز شد. فلورنتینو پرز در گفت‌وگو با GQ گفت: «اپل نماد پیوند میان نوآوری، طراحی و کیفیت است. برای رئال‌ مادرید ضروری بود که یک شریک فناوری با همین نگاه پیدا کند. سال‌ها دنبال پروژه‌ای هستم که هر هوادار بتواند هیجان برنابئو را درست مثل حضور در ورزشگاه تجربه کند.»

فیلم مستند در جریان پیروزی ۱–۰ برابر یوونتوس در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان ضبط و تصاویر از تمام زوایای سانتیاگو برنابئو ثبت شده است؛ از رختکن گرفته تا بخش رسانه‌ها.

این نخستین همکاری تصویری رئال و اپل نیست. سال ۲۰۲۳ مستند La Decimocuarta: Until the End درباره‌ی کامبک‌های اروپایی این باشگاه منتشر شد.

پرز در سال ۲۰۲۴ درباره‌ی همکاری با اپل و موضوع بلیت‌های فصلی گفت: «۳۰ هزار نفر بلیت‌فصلی ندارند و ظرفیت ورزشگاه هم بیشتر نمی‌شود. مگر اینکه استادیوم بی‌نهایت بسازیم. به همین دلیل در حال بررسی مدلی دیجیتال هستم؛ مثلاً با اپل. بعضی‌ها در خانه با هدست بازی را می‌بینند و باید بگویم کیفیتش از ورزشگاه هم بهتر است. می‌توانند یک صندلی اختصاصی داشته باشند، یک بلیت‌فصلی خانگی مادرید. روی همین کار می‌کنم.»

اپل پیش‌تر در حوزه‌ی فوتبال فعال بود؛ از اسپانسرینگ چلسی توسط بیتس تا همکاری اپل موزیک با بایرن‌مونیخ. این شرکت با لیگ فوتبال زنان انگلیس هم همکاری دارد و در سال ۲۰۲۲ قراردادی ۱۰ ساله و ۲٫۵ میلیارد دلاری با MLS امضا کرد. طبق گزارش جدید، این قرارداد بازنگری شده و زودتر از موعد، در پایان فصل ۲۰۲۹–۲۰۲۸ خاتمه می‌یابد.

5858


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

جوانان پیشگام هلال احمر و محور اصلی توسعه و خدمت به جامعه هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *