سه شنبه , 26 خرداد 1405 - 8:27 قبل از ظهر

قلعه‌نویی: دو توپ آمد و دو گل خوردیم/ از نتیجه راضی نیستم

به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 2 – 2 ایران مقابل نیوزیلند گفت: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم بهترین بازی دور اول بود. از بازی راضی‌ام ولی از نتیجه راضی نیستم. دو توپ روی دروازه ما آمد و هر دو گل شد.

 

وی افزود: موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی چیزی که فکر می‌کردیم اتفاق افتاد؛‌ ما باید زودتر به آمریکا می‌آمدیم که متأسفانه اجازه ندادند. سازگاری ما هنوز صددرصد نشده است. سعی کردیم با تعویض‌ها این ضعف را جبران کنیم. شانس بردن داشتیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه تدبیری برای بازی آینده و جلوگیری از اتفاقاتی مانند امروز دارد، گفت: باید استراحت و ریکاوری کرده و فیلم را بازبینی کنیم و بعد روی نقاط ضعف‌مان بیشتر کار کنیم. 

انتهای پیام


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

جدول جالب گروه ایران؛ حاج صفی باعث سقوط رتبه تیم ملی شد+ عکس

به گزارش ایده روز آنلاینهفته اول مسابقات گروه G جام جهانی ۲۰۲۶ با ثبت دو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *