دوشنبه , 1 تیر 1405 - 9:17 بعد از ظهر

دو ستاره خارجی پرسپولیس بی‌خانمان شدند


به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین؛ تیوی بیفوما و دنیل گرا هر دو فعلا در هتل اقامت دارند تا تکلیف تورنمنت سه جانبه مشخص شود. در واقع این دو بازیکن فقط به خاطر همین تورنمنت احتمالی در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و بعد از آن باید قراردادشان را فسخ و راهی کشور خود شوند.
 
به نقل از فرهیختگان، این در شرایطی است که بیفوما و گرا هر دو یک فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و جدایی آنها برای این باشگاه هزینه سنگینی در پی خواهد داشت.

257 251


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

ادعای نیویورک‌تایمز درباره توافقات حاصل‌شده در مذاکرات سوئیس و تشکیل ۳ ساز و کار

به گزارش ایده روز آنلاین، روزنامه آمریکایی مدعی شده که در اولین دور مذاکرات سوئیس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *