جمعه , 5 تیر 1405 - 0:47 قبل از ظهر

حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده

به‌گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین، شرکت مدیریت منابع آب ایران میزان موجودی ذخیره آبی سدهای تهران را اعلام کرد که براساس آن سد طالقان در استان تهران بیشترین آب را دارد.

در گزارش این شرکت آمده حدود یک‌سوم ظرفیت ذخایر آبی تهران تکمیل نشده و با کسری حدود 200 میلیون مترمکعبی مواجه هستیم.

براساس  گزارش یاد شده سد ماملو کمترین و سد طالقان بیشترین حجم آب را دارد که در مجموع این شرایط بیانگر وضعیت نامناسب سدهای تهران و لزوم مدیریت مصرف آب توسط شهروندان الزامی است.

همچنین طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران  مخزن سد امیرکبیر به 87 درصد پرشدگی، مخزن سد لار 9 درصد، سد لتیان 90 درصد و سد ماملو به 15 درصدپرشدگی رسیده‌اند.

انتهای پیام/


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

واکنش رُم به اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه‌های نظامی ایتالیا علیه ایران

به گزارش ایده روز آنلاین، وزیر خارجه ایتالیا در این گفت‌وگوی تلفنی، اظهارات اخیر دبیرکل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *