همه میدانیم که خودروهای الکتریکی شتابی خیرهکننده دارند، اما ویدیویی جدید از هاگرتی نشان میدهد که لوسید گراویتی تا چه حد سریع است. این شاسیبلند در یک مسابقه درگ با برخی از سریعترین شاسیبلندهای پرفورمنس بنزینی و الکتریکی بازار رقابت کرد و نتیجه نفسگیر بود. در این رقابت، گراویتی در برابر ریویان R1S چهارموتوره، رنجروور اسپرت SV، پورشه ماکان توربو الکتریک، آئودی RS Q8 پرفورمنس و یک رقیب متفاوت یعنی پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid (سریعترین سدان بنزینی بازار) قرار گرفته است.
گراویتی در حال حاضر تنها در نسخه گرند تورینگ با ۸۲۸ اسب بخار و قیمت پایه ۹۴,۹۰۰ دلار عرضه میشود؛ اما برای این رقابت، نسخه ویژه دریم ادیشن با سه ردیف صندلی و 1070 اسب بخار قدرت استفاده شد که آن را به قدرتمندترین خودروی این گروه تبدیل میکند. نزدیکترین رقیب، ریویان R1S چهارموتوره با ۱۰۲۵ اسب بخار قدرت است و سایر رقبا زیر 1000 اسب بخار قدرت دارند. ابتدا رنجروور به مصاف آئودی رفت تا شاسیبلند بنزینی سریعتر مشخص شود و بدین ترتیب رنجروور از دور رقابتها حذف شد.
در درگ بعدی، لوسید در برابر آئودی، ریویان و پورشه ماکان قرار گرفت و نشان داد که از همهٔ آنها سریعتر است اما رقابت با ریویان بسیار نزدیک بود. درنهایت، با کنار رفتن خودروهای کندتر، گراویتی دریم ادیشن در دور نهایی با ریویان R1S چهارموتوره و پانامرا توربو S E-Hybrid روبهرو شد که مسابقهٔ بسیار نزدیکی بود. ریویان به لطف سیستم لانچ کنترل برترش، شروع بهتری داشت و پورشه در فاصلهای نزدیک دنبالش بود. گراویتی با تأخیری در شروع، ابتدا عقب ماند اما پس از رسیدن به سرعت حدود صد کیلومتر بر ساعت، فاصله را جبران کرد.
در پایان 400 متر، هر سه خودرو زمان ۱۰.۵ ثانیه را ثبت کردند، اما گراویتی با سرعت نهایی ۲۲5 کیلومتر بر ساعت، بالاترین سرعت را داشت و اگر مسافت مسابقه طولانیتر بود، احتمالاً فاصله بیشتری با رقبا ایجاد میکرد. پورشه با سرعت نهایی ۲۱۱ کیلومتر بر ساعت در رتبه دوم قرار گرفت درحالیکه ریویان با ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت به جایگاهی بهتر از آخر دست نیافت. در ردههای بعدی، ماکان توربو الکتریک با تایم ۱۱ ثانیه، آئودی RS Q8 با ۱۱.۶ ثانیه و رنجروور اسپرت SV با ۱۱.۹ ثانیه قرار گرفتند.