شنبه , 6 تیر 1405 - 6:18 بعد از ظهر

علت غیبت ستاره استقلال در اردوی کیش


به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا کوشکی که به اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا دعوت شده بود و مقابل افغانستان هم دقایقی شانس بازی پیدا کرد، به دلیل مصدومیتی که از قبل همراهش است و تشدید شده اردوی تیم ملی را ترک کرد. کوشکی بعد از این اتفاق به تهران برگشته و مشغول درمان پای آسیب دیده خود است.

در چنین شرایطی غیبت کوشکی در سفر اعضای تیم استقلال به جزیره کیش سوال برانگیز بود؛ پیگیری ها نشان می‌دهد که این ستاره استقلال از ریکاردو ساپینتو مرخصی گرفته و اقدامات درمانی خود را در تهران دنبال می‌کند.

کوشکی برای بهبودی نسبی پای خود نیاز به چند روز استراحت دارد و به همین خاطر همراه استقلالی ها به کیش نرفته است. ممکن است او طی یکی دو روز آینده به کیش برود، اما این احتمال هم وجود دارد که در بازگشت استقلالی‌ها به تهران به تمرینات اضافه شود و خود را برای مسابقه با استقلال خوزستان در هفته سوم آماده کند.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

سرمایه‌گذاری ویستا در مدریک – ایده روز آنلاین

ویستا همسو با استراتژی‌های کلان خود برای ورود مؤثر به بازارهای نوین و پرپتانسیل، قرارداد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *