جمعه , 5 تیر 1405 - 7:56 قبل از ظهر

ایرانسل، آغازگر فصل eSIM در ایران


ایرانسل، معرف و نخستین پیشران فناوری eSIM در ایران، از آغاز فرآیند پیش‌ثبت‌نام برای فعال‌سازی فناوری eSIM، همزمان با ارائه نسل جدید دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر فناوری eSIM در جهان خبر داد.

ایرانسل همچنین برای علاقه‌مندانی که تا پایان شهریور ۱۴۰۴، فرایند پیش‌ثبت‌نام فعال‌سازی eSIM را تکمیل کنند، جوایز ویژه‌ای از طریق قرعه‌کشی در نظر گرفته است. 

جوایز این قرعه‌کشی، شامل گوشی‌های نسل جدید iPhone ۱۷، iPhone ۱۷ Pro، iPhone ۱۷ Air، ساعت هوشمند Apple Watch Ultra ۳ و همچنین بسته‌های اینترنت ۱۷ گیگابایتی هدیه ماهانه برای ۱۷ نفر به مدت ۱۷ ماه، است.

همچنین تمامی افرادی که از بازارگاه ایرانسل گوشی با قابلیت پشتیبانی از eSIM خریداری کنند، در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

مذاکرات لبنان و اسرائیل یک روز دیگر تمدید شد؛ اختلافات ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایده روز آنلاین، یک مقام وزارت خارجه آمریکا به الجزیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *