یکشنبه , 7 تیر 1405 - 12:16 بعد از ظهر

پیام مشترک شهردار و شورای شهر گلبهار: هفته دفاع مقدس نماد ایستادگی و افتخار ملت ایران


به گزارش پایگاه خبری ایده‌روز، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گلبهار در پیامی مشترک، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند و این ایام را فرصتی برای یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران دانستند.

در این پیام آمده است:

«هشت سال دفاع مقدس ملت ایثارگر و شهادت‌طلب ایران در برابر مستکبران جهان، برگ زرینی از تاریخ این سرزمین است که تا همیشه مایه افتخار ایرانیان خواهد بود. هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های رزمندگانی است که با نثار جان خویش عزت و سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند. امروز بیش از هر زمان دیگر، ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان نسل جوان یک ضرورت است.»

شهردار و اعضای شورای اسلامی گلبهار در ادامه، با تبریک این هفته به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، تأکید کردند: «یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهدای والامقام جنگ تحمیلی همواره زنده و الهام‌بخش ملت ایران خواهد ماند.»

✍️ تنظیم خبر: آذین اکرمی

درباره ی آذین اکرمی

مطلب پیشنهادی

هوای تهران در آستانه آلودگی

هوای تهران در آستانه وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *