تهران- ایرنا- در روزگار ما، رسانه فقط راوی خبر نیست، راهبلد آینده است. اما در ایران، مرز میان آگاهی و تبلیغ چنان درهم ریخته که گاه تشخیص فرق دوغ و دوشاب هم دشوار میشود. رسانه باید یک گام جلوتر از جامعه حرکت کند، افکار عمومی را از گرداب احساسات عبور دهد و چشم مسئولان را به افقهای دورتر باز کند.
Source link
مطلب پیشنهادی
ماجرای عروسکهای موهن؛ دلیل توهینآمیز بودن آنها چیست؟
به گزارش خبرآنلاین، این عروسکها که اخیراً جنجال زیادی به پا کردهاند، عروسکهای فیجت ضد استرسی …