سه شنبه , 22 مهر 1404 - 3:54 قبل از ظهر

بحران تشخیص در روزگار پروپاگاندا



تهران- ایرنا- در روزگار ما، رسانه فقط راوی خبر نیست، راه‌بلد آینده است. اما در ایران، مرز میان آگاهی و تبلیغ چنان درهم‌ ریخته که گاه تشخیص فرق دوغ و دوشاب هم دشوار می‌شود. رسانه باید یک گام جلوتر از جامعه حرکت کند، افکار عمومی را از گرداب احساسات عبور دهد و چشم مسئولان را به افق‌های دورتر باز کند.


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

ماجرای عروسک‌های موهن؛ دلیل توهین‌آمیز بودن آنها چیست؟

به گزارش خبرآنلاین، این عروسک‌ها که اخیراً جنجال زیادی به پا کرده‌اند، عروسک‌های فیجت ضد استرسی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *