یکشنبه , 20 مهر 1404 - 11:42 قبل از ظهر

بحران تشخیص در روزگار پروپاگاندا



تهران- ایرنا- در روزگار ما، رسانه فقط راوی خبر نیست، راه‌بلد آینده است. اما در ایران، مرز میان آگاهی و تبلیغ چنان درهم‌ ریخته که گاه تشخیص فرق دوغ و دوشاب هم دشوار می‌شود. رسانه باید یک گام جلوتر از جامعه حرکت کند، افکار عمومی را از گرداب احساسات عبور دهد و چشم مسئولان را به افق‌های دورتر باز کند.


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

سند الکترونیک اشخاص حقوقی برای شرکت‌ها الزامی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سیدمهدی هاشمی با اشاره به سیاست‌های تحولی سازمان ثبت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *