یکشنبه , 4 آبان 1404 - 8:26 بعد از ظهر

تکلیف کارت های بانکی و خدمات آنلاین بانک منحل شده چه می شود؟


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، درباره وضعیت کارت‌های بانکی بانک آینده، مسئولان شعب اعلام کردند که کارت‌های موجود در دست مشتریان تا پایان تاریخ انقضای درج‌شده روی کارت‌ها کاملاً معتبر هستند و هیچ نیازی به تعویض یا ابطال آن‌ها نیست.

مشتریان می‌توانند همچنان با کارت‌های خود تراکنش انجام دهند و از تمامی خدمات دستگاه‌های خودپرداز، درگاه‌های پرداخت و عملیات بانکی استفاده کنند. در نهایت پس از پایان تاریخ انقضا، مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی یا شعب بانک‌های سابق آینده (بانک ملی فعلی) نسبت به دریافت کارت جدید خود از بانک ملی ایران اقدام کنند.

وضعیت همراه‌بانک‌ها و خدمات آنلاین

یکی از موضوعات مورد توجه در این تغییر، وضعیت همراه‌بانک‌ها و خدمات غیرحضوری بود.

بر اساس اعلام شعب و بررسی ها، در حال حاضر نشان همراه‌بانک آینده به‌صورت نمادین به نشان بانک ملی تغییر یافته، اما کلیه خدمات و رمزهای پویا همچنان فعال هستند.

کلیه رمز دوم‌ها، شماره‌کارت‌ها و اپلیکیشن فعلی فعلاً تا زمان اعلام رسمی از سوی بانک ملی معتبر و قابل‌استفاده است.

در پاسخ به این پرسش که این اپلیکشن‌ها تا چه زمانی فعال خواهند بود؟ اعلام شد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده به‌زودی پیامک اطلاع‌رسانی رسمی برای مشتریان ارسال می‌شود تا در زمان مقرر به شعب مربوطه مراجعه و نسخه جدید همراه‌بانک بانک ملی را فعال کنند؛ بر این اساس تا پیش از آن، تمامی خدمات همراه‌بانک فعلی فعال خواهد بود و مشتریان می‌توانند بدون محدودیت از خدمات آنلاین خود استفاده کنند.


Source link

درباره ی طلوع ارتباطات

ورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است

مطلب پیشنهادی

ناگفته‌های تکان‌دهنده حذف‌نشدن کشورمان از لیست سیاه اف‌ای‌تی‌اف/ خانی: فقط ژاپن در اجلاس از ایران دفاع کرد، چین ساکت بود

زهرا علی‌اکبری: گروه ویژه اقدام مالی در بیانیه جدید خود ضمن اذعان به از سرگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *