تهران – ایرنا – جنگ در عصر شبکههای اجتماعی نه تنها یک واقعه سیاسی، بلکه یک محتوای مصرفی است؛ محصولی که در قالبهای سرگرمکننده بازآفرینی میشود و حقیقت میدان نبرد را در انبوهی از فیلترها و الگوریتمها بازتاب میدهد. جنگ در عصر تیکتاک روایت تازهای یافته است؛ جایی که اینفلوئنسرها با طنز، لایو استریم و ترندها، سیاستـسرگرمی میسازند. الگوریتمها تعیین میکنند کدام روایت وایرال شود و کدام خاموش.
Source link
مطلب پیشنهادی
صفحهٔ درخواستی شما یافت نشد.
احتمالاً آدرس را اشتباه تایپ کردهاید. شما به طور خودکار به صفحهٔ اول هدایت خواهید …