تهران- ایده روز آنلاین- از سرگیری مذاکرات تهران و واشنگتن در شرایطی انجام شده است که همزمان سطح تهدیدات نظامی آمریکا افزایش یافته است. هنگامی که سطح تهدید بالا میرود، نیاز به سازوکارهای ارتباطی نیز بیشتر میشود. اعزام نماینده ویژه آمریکا به مسقط را باید در همین چهارچوب فهمید. واشنگتن بهخوبی آگاه است که اتکای صرف به فشار میتواند بحران را از کنترل خارج کند؛ همانگونه که گفتوگوی بدون اهرم نیز نتیجه ملموسی به همراه نخواهد داشت.
Source link
پایگاه خبری ایده روز آنلاین
