یکشنبه , 7 تیر 1405 - 9:30 بعد از ظهر

حقوق فروردین کارمندان بر اساس رقم جدید پرداخت می‌شود؟


به گزارش ایده روز آنلاین، علاءالدین رفیع‌زاده، معاون رییس‌جمهور اظهار کرد: تلاش‌مان این است که احکام و افزایش ضریب حقوق کارکنان و کارمندان برای سال جدید در همین فروردین ماه اعمال شود؛ به طوری که حقوق پرداختی فروردین ماه پس از اعمال ضریب سال ۱۴۰۵ پرداخت شود.

وی افزود: روند اجرای افزایش حقوق را از امروز شروع کردیم. ان‌شاءالله در روزهای آتی احکام جدید کارمندهای دولت بر اساس ضریب ۱۴۰۵ اعمال می‌شود و حقوق ماه فروردین بر اساس ضریب جدید پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: تغییراتی در حقوق دریافتی اعضای هیئت علمی داشتیم و تلاش می‌کنیم که فوق‌العاده خاص را که برای کارمندان در نظر گرفته شده مطابق قانون برنامه ششم برای کارمندان دولت شروع کنیم.

رفیع‌زاده گفت: در حال آماده‌سازی پیش‌نویس‌هایی هستیم که حقوق کارمندهای دولت را علاوه بر ضریب، بر اساس اختیاری که اجازه قانون گذار در قانون برنامه هفتم در قالب فوق‌العاده خاص با توجه به عملکردی که کارمندان دولت دارد به جریان بندازیم و پرداختی‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۵ حدود ۴۰۰ امتیاز در حکم اعمال می‌شود، گفت: حدود ۲۰ هزار امتیاز از حکم فروردین ماه باقی مانده که دستورالعملی را روی آن می‌نویسیم تا بتوانیم در سال جاری عملیاتی کنیم.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

در آغوش شیطان؛ چرا دولت لبنان از تاریخ درس عبرت نمی‌گیرد؟

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایده روز آنلاین، 48 ساعت از امضای توافق امنیتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *