یکشنبه , 7 تیر 1405 - 2:09 بعد از ظهر

مربیان استقلال اعلام کردند: در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کنیم


به گزارش ایده روز آنلاین؛ در اوایل امسال این بحث مطرح شد که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و پنجم با حضور تیم‌های بالانشین جدول به شکل یک تورنمنت برگزار شود ولی علی تاجرنیا مدیرعامل باشگاه استقلال قاطعانه این طرح را رد کرد و مدعی شد آبی‌ها هرگز در چنین مسابقاتی حاضر نمی‌شوند.

به نظر می‌رسد سهراب بختیاری‌زاده و اعضای کادر فنی استقلال نیز دقیقاً در این رابطه با تاجرنیا هم نظر هستند و حرف او را تکرار می‌کنند چون روز پنجشنبه در این رابطه صحبت می‌کردند و تاکید داشتند اگر قرار بر ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد، استقلال فقط در صورتی به میدان خواهد رفت که مسابقات میان تمام تیم‌های حاضر برگزار شود و تحت هیچ شرایطی زیر بار حضور در تورنمنتی با شرکت تیم‌های بالانشین جدول نخواهند رفت.
استقلال در حال حاضر با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ بیست و پنجم بوده و علی تاجرنیا چندی قبل با صراحت گفت این تیم حاضر نیست در تورنمنتی حاضر شود که یک تیم با وجود اینکه ۷ امتیاز از استقلال کمتر دارد نیز (کنایه به ۳۴ امتیازی بودن پرسپولیس) در آن حاضر باشد.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

روش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد – خبرگزاری ایده روز آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین به نقل از خانه ملت، علی جعفری‌آذر، با اشاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *