یکشنبه , 7 تیر 1405 - 8:37 بعد از ظهر

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و نقض آتش‌بس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایده روز آنلاین، نقض آتش‌بس در لبنان با حملات رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

به‌گزارش منابع خبری،هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی مختلف در جنوب لبنان حمله کردند.

بر اساس این گزارش، شهرکهای کفرا، کفر دونین و شهر نبطیه در دور جدید تجاوزات صهیونیستها، بمباران شد.

انتهای پیام/


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

اسرائیل به هر شکلی می‌خواهد آتش بس موجود را بر هم بزند | اگر آمریکا و اسرائیل سناریوی جدیدی پیاده کنند پاسخ سخت‌تری می‌گیرند

به گزارش ایده روز آنلاین به نقل از عصر ایران محمد هاشمی‌رفسنجانی، عضو پیشین مجمع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *