یکشنبه , 7 تیر 1405 - 9:43 بعد از ظهر

چشمک اوسمار به پرسپولیس با یک استوری برای ملی‌پوشان

به گزارش ایده روز آنلاین، اوسمار ویه را سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از جنگ تحمیلی سوم مجبور به ترک کشور شد با گذشت ۸۰ روز از دوری اش همچنان علاقه خود به پیگیری اخبار سرخپوشان را نشان می دهد.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در استوری اینستاگرامی خود به ملی پوشان حاضر در اردوی ترکیه و همچنین حسین ابرقویی نژاد که در اردوی تهران در جمع شاگردان امیر قلعه نویی بود، آرزوی موفقیت کرد.

چشمک اوسمار به پرسپولیس با یک استوری برای ملی‌پوشان

اوسمار با انتشار استوری از پرسپولیس به هر بهانه ای نشان از علاقه خود به بازگشت می دهد تا همچنان گزینه اول هواداران و باشگاه برای هدایت سرخ های پایتخت در فصل آینده باشد.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

افشاگری اسطوره فوتبال انگلیس درباره ایران | ایران چگونه در آمریکا جهانی شد؟

ایده روز آنلاین – گروه سیاسی: حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های این دوره جام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *