شنبه , 6 تیر 1405 - 4:34 بعد از ظهر

اسیدپاشی در بازی ایران و فرانسه! + ویدئو


به گزارش ایده روز آنلاین حسن روشن و ابراهیم قاسمپور خاطره ای جالب از بازی ایران و فرانسه گفتند. روشن درباره ماجرای اسیدپاشی روی زمین در بازی برابر فرانسه گفت: «دستور آمده بود که با فرانسه رفت و برگشت بازی کنیم. رفته بودیم که در تورنمنت پاری‌سن‌ژرمن بازی کنیم. روی زمین مرگ بر شاه نوشته بودند و گفتند که بازی نمی‌شود اما ناگهان گفتند بازی برگزار می‌شود. روی زمین اسید ریخته بودند و عبارات پاک شده بود.»


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

اطلاعیه بانک مرکزی در پی اختلال در خدمات بانکی

به گزارش ایده روز آنلاین به نقل از بانک مرکزی، در همین چارچوب، مسائل و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *