جمعه , 5 تیر 1405 - 1:51 قبل از ظهر

خاطره متفاوت عکاس جنگ از رهبر شهید؛ آقا فرمودند:«خودت چی؟ فقط تو عکس می‌گیری؟…»


به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین، بهزاد پروین‌قدس، عکاس پیشکسوت دفاع مقدس در روایتی صمیمی از حضور رهبر شهید در جبهه، به بیان خاطره‌ای از لطف و بزرگواری ایشان پرداخت.

بنا بر روایت فارس، پروین‌قدس با اشاره به حضور رهبر شهید در منطقه گفت: ظهر، برای وضو گرفتن از مسئول اکیپ کسب اجازه کردم. او گفت نه، آقا مثلا راحت‌تر دارند، لباسشان مثل همیشه مرتب نیست و دکمه‌هایشان را باز کرده‌اند.

این عکاس پیشکسوت ادامه داد: آقا یک لحظه متوجه شدند که من با آن بنده خدا صحبت می‌کنم. فرمودند مانعی ندارد. سریع به همکار گفتیم دوربین را بیاور. دوربین را آوردیم و من شروع کردم به شتر زدن تا رسیدیم به حوضچه سیمانی که آقا وضو می‌گرفتند. چند فریم گرفتم.

پروین‌قدس با اشاره به برخورد صمیمی رهبر شهید خاطرنشان کرد: در مسیر برگشت، آقا فرمودند: «خودت چی؟ فقط تو عکس می‌گیری؟ دوربین را بده به این دوست -آقای مقدم که از محافظان بود- ایشان هم چند فریم از ما بگیرد.» دوربین را دادیم و آن دوستمان چند فریم ثبت کرد که به یادگار ماند.

31221


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

عکس| ماجرای بوسه جام جهانی 2026 چیست؟

به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین؛ بعد از پیروزی 3 بر 2 نروژ مقابل سنگال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *