شنبه , 6 تیر 1405 - 7:39 بعد از ظهر

پایگاه‌های آمریکا در کویت هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفتند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایده روز آنلاین، ارتش کویت بامداد امروز (چهارشنبه) از حمله موشکی و پهپادی به این کشور خبر داد و مدعی مقابله پدافندی با پرتابه‌ها شد.

طبق ویدئوهای منتشر شده، آژیرهای هشدار در بخش‌هایی از کویت به صدا در آمده و پدافند مستقر در پایگاه‌های آمریکا فعال شده‌اند.

همچنین انفجارهایی در شهر «السره» در جنوب کویت و همچنین پایگاه هوایی علی السالم محل استقرار نظامیان آمریکایی رخ داده است. گفته می‌شود پایگاه «عریفجان» در جنوب کویت نیز هدف قرار گرفته است.

صبح روز دوشنبه نیز ارتش کویت از حمله موشکی و پهپادی خبر داده بود.

انتهای پیام


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

اسپیس‌ایکس برای توسعه هوش مصنوعی ۲۵ میلیارد دلار دیگر وام گرفت

به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین، اسپیس‌ایکس پس از جذب ۸۶ میلیارد دلار سرمایه از عرضه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *