یکشنبه , 7 تیر 1405 - 9:55 بعد از ظهر

بازیکن خارجی استقلال قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد


به گزارش ایده روز آنلاین، موسی جنپو بازیکن استقلال قرارداد خودش را با این تیم فسخ کرد.

چنپو که دو هفته پیش به باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش نوتیس ارسال کرده بود با ارسال ایمیل به باشگاه استقلال قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد.

با فسخ یک طرفه چنپو با استقلال به زودی این بازیکن از آبی پوشان با فیفا شکایت خواهد کرد. او که با سر و صدای بسیاری به استقلال آمده بود، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و بدون گل و پاس گل استقلال را ترک کرد.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

ورود سرمربی تیم ملی به این مکان های عمومی ممنوع شد + عکس | خشم مردم از حذف تیم ملی کره جنوبی

در اقدامی نمادین، صاحبان مشاغل خرد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌های معروف باربیکیو در کره جنوبی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *