شنبه , 6 تیر 1405 - 4:31 قبل از ظهر

مقر فرماندهی ارتش اسرائیل هدف حزب الله قرار گرفت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایده روز آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای جدید از حمله پهپادی به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک النّاقورة خبر داد. 

در بیانیه حزب الله آمده است : رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک “ناقوره” با یک فروند پهپاد انتحاری “ابابیل” هدف قرار دادند.

حمله پهپادی  و موشکی حزب الله به مواضع نظامیان اسرائیلی

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه چهارم امروز خود اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در حومه جنوبی شهرک«حداثا» با دو پهپاد تهاجمی ابابیل هدف قرار داده است. 

در پنجمین بیانیه حزب الله اعلام شد که تجمع زرهی و محل استقرار نظامیان صهیونیست در حومه جنوب شرقی شهرک”یحمر الشقیف” با موشک و گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفته است. 

انتهای پیام/ 


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

پخش زنده بازی ایران – مصر در جام جهانی ۲۰۲۶ از تلویزیون همشهری

به گزارش ایده روز آنلاین، سومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *