جمعه , 5 تیر 1405 - 9:00 بعد از ظهر

(۱۵+) ویدئویی از دست چاقوخورده و خونین الهه منصوریان در فدراسیون ووشو و ناله‌های او | ما را با این چاقوها زدند + پاسخ فدراسیون ووشو


به گزارش ایده روز آنلاین این ادعاهای خواهران منصوریان در حالی مطرح می شود که فدراسیون ووشو گفته است الهه منصوریان با چاقو میوه خوری خودزنی کرده و رئیس فدراسیون اصلا هیچ برخورد فیزیکی با آن ها نداشته است.

ماجرا از چه قرار بود

خبرگزاری ایسنا درباره شرح حادثه رخ داده نوشته است: پس از پایان مرحله دوم مبارزه انتخابی تیم ملی ووشو ساندا زنان و پس از شکست سهیلا منصوریان از حریف خود دیانا رحیمی، فدراسیون ووشو ادعا کرد الهه و شهربانو منصوریان با داد و فریاد وارد محل فدراسیون شدند و با شکستن درب دفتر رییس فدراسیون و با بر زبان راندن الفاظ رکیک و توهین به تمام ارکان و اعضای فدراسیون اعم از رئیس، کارکنان و ملی‌پوشان ووشوی ایران، به رئیس فدراسیون حمله‌ور شده و الهه منصوریان نیز با چاقوی میوه‌خوری اتاق ریاست فدراسیون در حضور ناظران خودزنی کرده و به شخص خود حمله‌ور شد تا تقصیر ضرب و شتم را به گردن رئیس فدراسیون بیاندازد.

طبق اعلام فدراسیون این اتفاق در حضور حراست فدراسیون و ناظران وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با چادرملو اعلام شد

به گزارش ایده روز آنلاین، کادر فنی پرسپولیس ترکیب این تیم برای دیدار برابر چادرملو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *