رئیس شورای عالی استانها با اشاره به هدف شکلگیری شوراها در گفتمان امام راحل و شهید بهشتی، اظهار کرد: هدف اصلی از شکلگیری شوراها این بوده است که نقش مردم در تمام امور از شهر گرفته تا روستا و محله پررنگتر شود و مردم خودشان در اداره امور مشارکت فعال داشته باشند.
Source link
پایگاه خبری ایده روز آنلاین
