پنجشنبه , 28 خرداد 1405 - 0:26 قبل از ظهر

ببینید | قالیباف: پس از امضای تفاهم‌نامه، باید زحمات مردم را جبران کنیم


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نماینده مردم عزیز ایران در مجلس عرض می کنم که پس از امضای تفاهم نامه، وقت جهاد در میدان خدمت است و قوای سه گانه باید بسیج شویم و به مردم برسیم. ۴ میدان مبارزه به درستی کار خود را انجام می دهند و در شرایط کنونی پرچم در دست میدان خدمت به مردم خواهد بود. ما از قبل مشکلات اقتصادی داشتیم و در جریان جنگ بیشتر شد که لازم است در این زمینه به معیشت مردم توجه شود. مردم باید آثار این خدمات را ببینند و همچنین در شرایط کنونی نیروهای مسلح نیازمند نوسازی و بازسازی هستند./آخرین خبر


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

فکر می کنید برای من راحت است با طراح و آمر ترور حاج قاسم مذاکره کنم؟ | بغض قالیباف درباره پذیرش ریاست هیات مذاکره کننده ایران

به گزارش ایده روز آنلاین قالیباف گفت: یکی از دلایل من برای عدم پذیرش این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *