پنجشنبه , 28 خرداد 1405 - 6:07 بعد از ظهر

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کویت

به گزارش ایده روز آنلاین، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو همتای کویتی خود را در جریان مفاد و آخرین تحولات مرتبط با تفاهم نامه اسلام آباد قرار داد.

سید عباس عراقچی همچنین با اشاره به اهتمام جمهوری اسلامی ایران به سیاست حسن همسایگی، ابراز امیدواری کرد که این توافق به احیای صلح و ثبات در منطقه منجر شود و بر ضرورت گفت‌وگو با کشورهای حاشیه خلیج فارس به منظور ارتقای تعاملات و رفع ابهامات موجود تأکید کرد.

در این تماس همچنین طرفین درباره شماری از موضوعات مهم در روابط دوجانبه تبادل نظر کرده و بر ضرورت تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک جهت پیگیری موارد مطروحه توافق کردند.

310310


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

امضای تفاهم مرهون راهبردهای پدر شهیدتان و رهبری شماست

به گزارش ایده روز انلاین، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، در پیامی به رهبر معظم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *