جمعه , 29 خرداد 1405 - 0:20 قبل از ظهر

فرستاده آمریکا مدعی بازگشت بازرسان سازمان انرژی اتمی به ایران شد


به گزارش ایده روز آنلاین، استیو ویتکاف، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا این موضوع را روز پنجشنبه در یک نشست محرمانه برای قانون‌گذاران آمریکایی مطرح کرده است. دو منبع آگاه که به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس گفت‌وگو کردند، جزئیات این جلسه غیرعلنی را فاش کردند.

بر اساس روایت جماران ویتکاف به رهبران کنگره و اعضای کمیته‌های مرتبط با امنیت ملی گفت که یادداشت تفاهم میان آمریکا و ایران شامل هیچ توافق جانبی نبوده، اما یک نامه الحاقی میان تهران و آژانس تهیه شده که در آن این دعوت تمدید و رسمی شده است.

او همچنین گفت نامه‌ای که برای گروسی ارسال خواهد شد، به وی امکان می‌دهد بازرسان هسته‌ای آمریکایی را به تهران بیاورد.

۴۲/۴۲


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

۵ نکته مهم درباره تعبیر «علی‌الاصول نظر دیگری داشتم» رهبر انقلاب

یعنی اتفاقا خود ایشان مسئولیت تصمیم نهایی درباره پایان جنگ و تفاهم با آمریکا را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *