جمعه , 29 خرداد 1405 - 6:01 بعد از ظهر

وقاحت اسرائیل ادامه دارد؛ تفاهمنامه‌ای که از ابتدا به طور کامل نقض شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایده روز آنلاین، رژیم صهیونیستی رسما گفته است که به هیچ قاعده‌ای از تفاهمنامه‌ی روسای جمهور ایران و آمریکا پایبند نیست و نه تنها حملاتش را متوقف و از خاک لبنان عقب‌نشینی نمیکند، بلکه حملاتش را ادامه خواهد داد.

از زمان امضای تفاهمنامه تا اکنون، توحش اسراییل شدیدتر هم شده و کمتر نشده است.

آیا نباید مسئولان فی‌الفور‌ به اجرای تفاهمنامه پایان دهند و تنگه هرمز را مسدود کنند؟ آیا نباید پاسخ قدرتمندی به آمریکا و اسرائیل داده شود تا محاسباتشان بیش از این به ضرر ایران و مقاومت نشود؟

هر دقیقه باز بودن تنگه هرمز خسارت مهمی است؛ اگر آمریکا فشار انرژی را از روی خود تخلیه کند، وقیح تر و تهاجمی‌تر هم خواهد شد.

تنگه را ببندید و آمریکا را در همین گام اول مهار کنید.

انتهای پیام/


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

اگر جای قلعه‌نویی بودم با این سیستم مقابل بلژیک بازی می‌کردم | بازیکن با اضافه وزن به درد جام جهانی نمی‌خورد

ایده روز انلاین _ علی‌اصغر درویش حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با روزنامه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *