یکشنبه , 31 خرداد 1405 - 4:20 قبل از ظهر

اولین تصاویر از ورود هیات مذاکره کننده ایرانی به ریاست قالیباف به سوئیس | ونس هم عازم زوریخ شد + ۲ فیلم


به گزارش ایده روز آنلاین هیئت مذاکره کننده ایران، با اسم میناب ۱۶۸، وارد زوریخ سوئیس شد.

جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا هم برای سرپرستی تیم مذاکره کننده ایالات متحده راهی سوئیس شد؛ او پیش از ترک واشنگتن در آستانه مذاکرات فنی میان تهران – واشنگتن گفت: اوضاع به خوبی پیش می‌رود.

ونس ادامه داد: راهی سوئیس می‌شوم؛ جایی که ایرانی‌ها به‌تازگی رسیده‌اند و مذاکرات دو روز ادامه خواهد داشت.

شبکه سی ان ان عصر شنبه به وقت محلی اعلام کرد: معاون رئیس‌جمهور آمریکا از پایگاه مشترک اندروز به مقصد لوسرن در سوئیس پرواز کرد؛ جایی که قرار است در مذاکرات با ایران شرکت کند.

«استیو ویتکاف» فرستاده ویژه آمریکا و «جرد کوشنرد» داماد دونالد ترامپ از قبل در محل مذاکرات حضور یافته‌اند و به گفته سی ان ان، در حال رسیدگی به جنبه‌های فنی این مذاکرات هستند.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

امکان استعلام ممنوع‌الخروجی قضایی فراهم شد

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در آستانه هفته قوه قضاییه و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *