دوشنبه , 1 تیر 1405 - 7:23 بعد از ظهر

اولین اظهارنظر عضو تیم مذاکره‌کننده ایرانی درباره تعامل با آژانس


به گزارش ایده روز آنلاین، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد تعاملات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر اساس تعهدات ذیل موافقتنامه‌های پادمان ادامه می‌یابد.

وی افزود این روند مطابق روال موجود و در چارچوب مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی دنبال خواهد شد.

بقائی با اشاره به چارچوب‌های حقوقی همکاری ایران با آژانس تصریح کرد این تعاملات همچنان در مسیر تعریف‌شده قبلی ادامه خواهد داشت.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

مهاجم تیم ملی با پرسپولیس قرارداد بست

به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین؛ بحث حضور کسری طاهری در پرسپولیس در روزهای گذشته مطرح بوده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *