به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین تیم ملی والیبال ایران از ساعت ١٨:٣٠ امروز در دومین دیدار خود در هفته دوم لیگ ملتها مقابل آمریکا قرار گرفت و با نتیجه ٣ بر صفر مغلوب شد.
آمریکا در این مسابقه در سه ست و با نتایج 25-23، 25-20 و ٣١-٢٩ به برتری رسید.
بازیکنان تیم ملی ایران به مناسبت عاشورای حسینی و به یاد شهدای جنگ تحمیلی سوم، با مچ بندهای مشکی که مزین به شعار “ای ایران” بود، سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را خواندند.
شاگردان پیاتزا روز گذشته و در آغاز هفته دوم برابر فرانسه سه بر دو شکست خورده بودند و فردا جمعه از ساعت ١٨:٣٠ رودرروی ژاپن قرار میگیرند.
انتهای پیام/
Source link
پایگاه خبری ایده روز آنلاین