به گزارش ایده روز انلاین، پیگیریهای فارس نشان میدهد این شایعات صحت ندارد. طبق مقررات، کارتهای زرد مسابقات لیگ برتر با پایان این رقابتها به جام حذفی منتقل نمیشود و تنها محرومیتهایی که ناشی از احکام انضباطی، به مسابقات جام حذفی انتقال پیدا میکنند./
Source link
پایگاه خبری ایده روز آنلاین
