شنبه , 6 تیر 1405 - 3:06 قبل از ظهر

ببینید | ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!


خبرنگار: شما گفتید که ایران آتش‌بس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آن‌ها خواهد داشت ترامپ: خب، به‌زودی متوجه خواهید شد. خبرنگار: آیا آتش‌بس همچنان برقرار خواهد ماند؟ ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم./فارس


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

اعتراف تروریست‌های سنتکام به حمله به مواضعی در جنوب ایران

به گزارش ایده روز آنلاین، سازمان تروریستی سنتکام اعلام کرد امروز مواضع ذخیره‌سازی موشک و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *