جمعه , 5 تیر 1405 - 6:10 بعد از ظهر

خلاء قانونی درخصوص خروج بانک‌ها از بنگاه داری وجود ندارد

سید علی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه خلاء قانونی درخصوص خروج بانک‌ها از بنگاه داری وجود ندارد، گفت: به نظر من فعلا از لحاظ قانونی هیچ مشکلی در این باره نداریم و ان شاءالله این موضوع را در عمل انجام خواهیم داد.مدنی زاده در گفت وگو با خانه ملت در خصوص خروج بانک‌ها از بنگاه داری افزود: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بانک‌ها از بنگاه داری خارج شوند.وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک خروج بانک‌ها از بنگاه داری انجام شود.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

طعنه بقایی به دولت آمریکا: … و بدین ترتیب نزدیک به دو سال است که مشکل گرسنگی در آمریکا حل شده است!

به گزارش ایده روز انلاین، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در ایکس، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *