جمعه , 5 تیر 1405 - 9:20 بعد از ظهر

ماهواره‌بر ایرانی سیمرغ چگونه ایران را به مدار 36000 کیلومتری می‌رساند؟


رئیس سازمان فضایی ایران گفت: پس از رسیدن ماهواره به مدار GTO (توسط پرتابگر سیمرغ) بلوک‌های انتقال مداری به کار گرفته می‌شوند تا مدار بیضوی کشیده به مدار دایره‌ای با نقطه اوج 36 هزار کیلومتری (مدار ژئو) تبدیل شود.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار با چادرملو اعلام شد

به گزارش ایده روز آنلاین، کادر فنی پرسپولیس ترکیب این تیم برای دیدار برابر چادرملو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *