یکشنبه , 7 تیر 1405 - 6:38 بعد از ظهر

طالبان استفاده از اینترنت فیبر نوری را ممنوع کرد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حاجی زید، سخنگوی والی طالبان در بلخ، گفت که این اقدام برای «جلوگیری از منکرات» صورت گرفته است. وی افزود که برای جلوگیری از منکرات، از فیبر نوری استفاده نخواهد شد و تأکید کرد که در حال جست‌وجو برای یافتن جایگزینی برای آن هستند.

این قطعی دسترسی، موجب اختلال در خدمات دولتی آنلاین، فعالیت بانک‌ها، آموزش از راه دور و عملکرد معمول کسب‌وکارها شده است. منابع در ولایت بلخ نیز قطع اینترنت خانگی و دفتری را گزارش داده‌اند و تأیید کرده‌اند که اینترنت در شهر مزارشریف در حال حاضر تنها از طریق آنتن‌های موبایل قابل دسترسی است.

بر اساس این گزارش، دسترسی به اینترنت در ادارات دولتی بلخ نیز از هفته گذشته قطع شده و برخی اداره‌ها از جمله اداره پاسپورت و گمرک با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

۲۲۷۲۲۷


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

اینستاگرام گوش به فرمان کاربران می شود! – ایده روز آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش ایده روز آنلاین به نقل از تک کرانچ، طبق پست جدید «آدام موسری» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *