یکشنبه , 7 تیر 1405 - 1:18 بعد از ظهر

محل برگزاری دربی تهران مشخص شد | ۳ امتیاز کسرشده این تیم بازگردانده می‌شود


به گزارش همشهری آنلاین، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش در مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک با رئیس کمیسیون عمران مجلس و وزیر ورزش خبر داد و گفت: با توجه به نامناسب بودن شرایط ورزشگاه‌های پایتخت، تصمیم بر آن شد شهرآورد تهران در هفته دوازدهم با میزبانی استان فارس و در «ورزشگاه پارس شیراز» برگزار شود.

وی تصریح کرد: در همین زمینه با رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ نیز گفت‌وگو شد و آنها نیز از برگزاری این رویداد ورزشی در شیراز استقبال و حمایت کردند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس همچنین از بررسی موضوع بازگرداندن ۳ امتیاز کسرشده تیم فجر سپاسی شیراز در این نشست خبر داد و گفت: وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال قول مساعد داده‌اند تا این امتیازات که به‌صورت ناعادلانه از این تیم باسابقه و مردمی کسر شده، بازگردانده شود.


Source link

درباره ی ایده روز آنلاین

مطلب پیشنهادی

وقتی گوشی هوشمند جان کاربر را نجات می‌دهد / سیستم هشدار نجات‌بخش اندروید

غزال زیاری– چند روز پیش بود که زلزله شدید ۷ ریشتری، ونزوئلا را لرزاند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *