یکشنبه , 7 تیر 1405 - 7:04 بعد از ظهر

ورودی رادکان در آستانه نوسازی کامل؛ شهردار رادکان از عبور پروژه بهسازی ورودی شهر از مرز ۸۰ درصد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ایده‌روز، روند نوسازی و ارتقای زیرساخت‌های شهری در رادکان وارد مرحله جدیدی شده است؛ پروژه مهم بهسازی و دو بانده‌سازی ورودی شهر رادکان که از آن به‌عنوان یکی از محورهای حیاتی تردد در منطقه یاد می‌شود، اکنون با پیشرفت ۸۰ درصدی در مراحل پایانی قرار دارد.

مهندس یوسفی‌پور، شهردار رادکان امروز در جریان بازدید میدانی از این پروژه، با اشاره به سرعت قابل توجه عملیات اجرایی گفت:

«با تلاش‌های مستمر عوامل فنی و عمرانی، عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی ورودی شهر طی حدود ده روز آینده تکمیل خواهد شد.»

این پروژه که نقش مهمی در افزایش ایمنی جاده‌ای، روان‌سازی ترافیک ورودی رادکان، ارتقای سیما و منظر شهری و تقویت ظرفیت گردشگری منطقه دارد، یکی از طرح‌هایی است که طی ماه‌های اخیر در دستور کار مدیریت شهری رادکان قرار گرفته و به‌صورت مستمر توسط شهردار مورد نظارت و پیگیری قرار می‌گیرد.

کارشناسان حوزه شهری اجرای این پروژه را گامی مؤثر در ارتباط‌پذیری بهتر رادکان با مسیرهای بین‌شهری و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به ساکنان و مسافران می‌دانند؛ به‌ویژه آنکه رادکان به سبب ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری خود، سالانه میزبان جمعیت قابل توجهی از بازدیدکنندگان است.

با تکمیل این طرح، ورودی شهر رادکان چهره‌ای جدید و استاندارد به خود خواهد گرفت و زمینه‌ساز ارتقای شاخص‌های ایمنی، حمل‌ونقل و توسعه شهری خواهد بود.

✍️آذین اکرمی

پایگاه خبری ایده‌روز

 

درباره ی آذین اکرمی

مطلب پیشنهادی

پشت پرده توقف صادرات به عراق؛ جزئیات سیاست‌های جدید این کشور | علت طولانی شدن ترخیص کالا در مرز مهران و خسروی مشخص شد

به گزارش ایده روز آنلاین، سنجابی، دبیرکل اتاق مشترک ایران و عراق، درباره سیاست‌های جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *