طبق مصوبه کارگروه مصرف بهینه انرژی استان تهران، شنبه ۴ بهمن، ادارات و مؤسسات دولتی، بانکها و شهرداریها، تعطیل و مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی غیر حضوری شد.
Source link
طبق مصوبه کارگروه مصرف بهینه انرژی استان تهران، شنبه ۴ بهمن، ادارات و مؤسسات دولتی، بانکها و شهرداریها، تعطیل و مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی غیر حضوری شد.
Source link
به گزارش خبرگزاری ایده روز آنلاین به نقل از روابطعمومی سازمان هنری رسانهای اوج، مستند …